lauantai 2. helmikuuta 2013

142: Blogissani olleet bannerit

Sainpas idean koota yhteen kaikki tähän asti blogissani olleet bannerit. Minun tyylini bannerin luonnissa on selkeäpiirteinen. En osaa tehdä taidokkaasti utuisen ja hienon näköisiä häivytys-efektillä tehtyjä kuvia ja yhdistellä niitä. Toivoisin kyllä oppivani joskus tämänkin tekniikan, mutta ainakin tähän asti olen käyttänyt vain Gimpiä kuvanmuokkauksessa sekä PicMonkeytä. Paintia olen käyttänyt vain kuvien yhdistelemiseen tai säätöön. Kuitenkin olen päättänyt, että sama minun on itse tehdä blogini banneri, kuin pyytää jota kuta toista tekemään se. En jaksa vaivata muita, varsinkin kun olen niin tarkka siitä, minkälainen bannerin kuuluu olla, miten kuvat on aseteltu ja missä koko suhteessa ne ovat yms yms. Ei sillä, etteikö muiden tekemät bannerit, jotka ovat miljoonatuhat kertaa hienompia, kuin oma tekemäni, eivät kelpaisi. Kun teen itse bannerin, saan siitä varmasti mieleiseni, ehkä. Suunnitelmat ja toteutus ovat kaksi eri käsitettä. :D

Kaksi ensimmäistä banneria ovat huvittavia. Niissä ei oikeastaan ole mitään erityistä ja huomaa, että olen vasta aloittanut tuolloin jonkinmoisen bannerin tekotaidon. Loput ovatkin sitten jo ihan siedettäviä omaan silmääni katsoen, ainakin itse kelpuuttaisin vaikka kaikki uudeksi vanhaksi banneriksi, koska nehän ovat jo kerran sitä olleet. Kunhan tulisi ne ihanat kevätilmat, jolloin aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta... Sitten on ihan varma, että otan tuhat uutta kuvaa ja teen niistä uuden ulkoasun sekä bannerin! Vähän kevään pirteitä värejä sekaan ja uusi kevät lookki on koossa. ;) Mutta niin... Milloin kevät tuleekaan, kenties vasta parin kuukauden päästä?!

ÄÄNESTYS käyntiin!
Nyt sinulla on mahdollisuus äänestää omaa suosikkiasi näiden bannereiden joukosta. Voit äänestää joko alas kommentoimalla tai oikealla puolella näkyvään sivupalkisssa olevaan kyselyyn vastaamalla. Katsotaan, mikä banneri vie voiton!




BANNERI 1


BANNERI 2 


BANNERI 3


BANNERI 4


BANNERI 5 


BANNERI 6

Mitäs piditte tälläisestä, vähän erilaisesta postauksesta? Kertokaa mielipiteenne ja muistakaa äänestää! :)

2 kommenttia:

Lähetähän terveisesi alla olevaan kommenttiosioon!