perjantai 8. kesäkuuta 2012

010: Kuka tätä lukee ja kuka ei?

Olen hyvin iloinen, että blogini on saanut jo peräti 25 lukijaa! Määrä ei ole kovinkaan suuri vielä, mutta toivottavasti ajan myötä lukijoidenkin määrä kasvaa. :)

Olen vain miettinyt, että kuinkahan moni blogiani sitten oikeasti lukee, muut kuin te 25 arvokasta lukijaani? Esimerkkinä nyt tuo kysely, siihenhän on vastannut 84 ihmistä tällä hetkellä, joten meinaako tämä sitten sitä, että nämä loput 59 ihmistä lukevat blogiani anonyymina, rekisteröityneenä käyttäjänä, ilman, että olisivat liittyneet tämän blogin lukijaksi, vai ovatko nämä loput ihan satunnaisia kulkijoita, jotka pyyhälsivät blogini ohi vilkaisulla?

Oli miten oli, olen nyt hyvin kiitollinen teille 25 lukijalle! Jos mitenkään mahdollista, laittakaas sana kiertämään! Harvoin ei voi olla liikaa lukijoita blogissa... En ole mikään kuuluisuuden hakija, mutta ainahan on mukava, mitä enemmän blogissa on lukijoita, eikö totta?

Mutta nyt teille kaikille, olitte sitten virallisia lukijoita tai ette, teen teille toivepostauksen, jonka aiheen te itse saatte valita! Joten eikun kipin kapin ehdottelemaan, mistä haluatte minun tekevän toivepostauksen! Haluatteko kuulla enemmän minusta, hevosesta vai mistä? Päättäkää te tällä kertaa!

Tällä voin testata, kuinka moni oikeasti nyt sitten viitsii ehdotella toivepostaus ideoitansa, näenpähän lukijoideni aktiivisuuden! :)


17 kommenttia:

  1. Olisi kivaa jos tekisit varustepostauksen Mossen varusteista! :) (olen varustefriikki XD :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juurikin tähän alkuun voisin tehdä varustepostauksen. :) Niitähän kyllä riittää!

      Poista
  2. videopostaus vois olla kiva c:

    VastaaPoista
  3. Videopostaus heti, kuhan saat ne videot käsittelyyn!! :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jenni, yritetään! :D Tai voisinhan mä kuvista tehdä videon musiikin kanssa, ellen elävää kuvaa saa laisinkaan...

      Poista
  4. Niin just joku videopostaus tai varustepostaus tai joku esittely teidän tallista ja tiloista :---) Ja mä luen tätä blogia anonyymina, mutta aktiivisesti :D

    VastaaPoista
  5. Videopostaus vois olla kiva, jos saat laitettuu niit videoita :-D mäki luen aktiivisesti mutta anonyymina B-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mielipiteestäsi ja aktiivisuudestasi! :)

      Poista
  6. Videopostaus ois kiva, tai sitte joku tallin ja tilojen esittelypostaus(:

    VastaaPoista
  7. Heeiii!! Mä päätin nyt kirjottaa kommenttini tähän postaukseen. Elikkä mä pidän sun blogista kun se on niin pirteä. Sun hevoses vaikuttaa tosi hyvältä sulle ja mä toivon että teistä tulee vielä tosi hyvä pari toisillenne ja että saatte pitää toisenne. Ja koska luen tätä blogia aika aktiivisesti niin voin samalla toivoa että tekisit jonkun kivan videopostauksen tai sitten talli esittelyn :) Hyvää kesän jatkoa teille!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentistasi! :) Hyvää kesän jatkoa sinullekin!

      Poista
  8. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  9. Talli esittely ootte muuten hyvä pari:>

    VastaaPoista

Lähetähän terveisesi alla olevaan kommenttiosioon!